Клієнт Приватбанку поскаржився на некваліфікованих операторів фінустанови, які не зацікавлені в тому щоб вирішити його проблему. Чоловік не може вільно користуватися Google Pay на власному телефоні через перевищення ліміту на оплати.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Відповідну скаргу він
Українець розповів, що після декількох оплат карткою Привату через телефон, через деякий час вона перестає працювати. Після відміни операції, йому приходить повідомлення про перевищення ліміту.
Щоб вирішити проблему, він звернувся за допомогою в чат підтримки Приват24, та отримав пораду видалити картку і знову додати в електронний гаманець.
Клієнт розповідає, що на деякий час це дійсно допомогло йому, однак потім знову почали блокуватися платежі через телефон.
Технічна підтримка фінустанови запевняла чоловіка, що причина не в банку, та відправила його розбиратися з представниками спочатку Visa, а згодом і Google Pay.
Втім вони відповіли українцю, що з їх сторони немає такої проблеми, адже компанії не зберігають транзакцій і не встановлюють персональних лімітів.
"Я цю інформацію кинув у чат ПриватБанку. Після чого все заглохло, знов порадили видалити картку з гаманця. Я просив створити тікет для програмістів, бо це не нормально, нехай вони перевірять, в чому проблема. Але оператор повторював, що проблема не їхня", – констатував клієнт.
Отже, банк так і не вирішив проблему українця, тож він має намір попрощатися з ним.
"Тобто банк тупо кинув мене сам на сам з проблемою і ніяких методів вирішити не надав… І я реально вже шкодую, що завів х суму своїх доходів в цей банк"-додає він.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Приватбанк блокує карти українцям в окупації та заганяє до боргової ями: зняти обмеження відмовляється, але сам нею користується.
Також наш портал інформував, "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.