Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який користується популярністю завдяки своїй масштабній мережі банкоматів та терміналів поповнення по всій країні, продовжує підносити своїм клієнтам дуже неприємні "сюрпризи".

Цього разу незадоволений клієнт банку навіть припустив, що якщо так і продовжуватиметься, то фінустанова може перестати працювати.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: Знай.ua
ПриватБанк, фото: Знай.ua

"ПриватБанк не здатний видавати навіть суму у розмірі 13 з копійками тисяч на місяць. Морозяться і тягнуть час, бо дуже не хочуть віддавати гроші. Навіть такі дрібні суми.

Популярні новини зараз
Карткою – 10 грн, готівкою – 15: в Україні знову підвищують ціни на проїзд Потрібно мобілізувати у першу чергу: ексчиновник розповів, хто має поповнити лави захисників Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Постійна процедура більше не буде катуванням: українцям пояснили прості рішення щодо лічильників
Показати ще

Заявка 57583650, за якою співробітник "банку" повідомив, вони її розглянуть, але (увага!) про результати не поінформують. Потрібно самому якимось чином намагатися дізнатися, а на якій власне стадії і чому, і якого мало не написав х*я якийсь олень у "банку" не виконує розпорядження виконавця про призначення видаткового рахунка і не знімає блокування з картки. Лист від виконавця надіслано 07 липня.

За дзвінком співробітник1 повідомив, що взято в роботу 11 липня, термін розгляду за регламентом 10 днів – ну бл. На 23.07 обмеження не знято. За дзвінком співробітник2 повідомив, що лист до них надійшов, але нібито не Укрпоштою, а на ел., пошту та нібито листи ел. поштою у них почали розглядати тільки з 19 (!!!) числа – тому виконавець повинен відправити їм листа ще раз (!!!), як для сильно тупих і для того, щоб ще 10 днів можна було не віддавати гроші.

А самі вони розглянути листа, який їм доставлено (навіть якщо на ел. пошту) і перебувають у них вдруге не можуть. Хоча співробітник1 саме сказав, що 11 числа почали розглядати через те, що лист 4 дні йшов Укрпоштою. Не знають, що брехати – хоч би визначилися з варіантом. Мабуть, "банку" зовсім погано і незабаром його не стане", - поділився своєю історією незадоволений клієнт.

Відгук невдоволеного клієнта "ПриватБанка", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "ПриватБанка", скріншот: Minfin

Нагадаємо, можуть виникнути проблеми зі зняттям грошей із картки: чому і в яких випадках банк вимагає довідку.

Раніше повідомлялося, на що не покладе "око" виконавча служба згідно із законом: перелік речей, які не підлягають арешту.

Також, шахраї активно атакують українців у Telegram: прикидаються вашими близькими та виманюють кошти.