Українець заявив, що скористався банкоматом "ПриватБанку" та залишився без грошей, які хотів зняти. Деталі він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, що вирішив зняти готівку через банкомат "ПриватБанку", але у влаштуванні стався збій і гроші не було видано. Однак уся сума списалася з рахунку. Повернути кревні виявилося непросто через те, що він не є клієнтом "Привату".
"Банкомат не видав гроші у розмірі 20 000 грн, перезавантажився гроші з рахунку були списані. При зверненні в службу підтримки ПриватБанку так як я не є клієнтом банку і вони не можуть мене авторизувати мені запропоновано звернутися до відділення і відкрити рахунок у ПриватБанку, що гроші можуть повернути тільки клієнту банку", - сказав він.
Чоловік обурився якістю сервісу і заявив, що банк у такий спосіб, ймовірно, нарощує клієнтську базу.
"На мою думку, це обмеження моїх конституційних прав та свободи вибору банківських установ, примус стати клієнтом банку та використання технічних засобів (банкомат) заради розширення клієнтської бази. Не раджу цей банк за нав'язливий сервіс, який не виправдовує очікування", - обурився чоловік.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк порадував новим функціоналом у "Приват24": підприємці оцінять.
Також наш портал інформував, "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".