Абонент поскаржився на Lifecell через списання грошей із рахунку за послугу, яку він не замовляв. Про це українець написав у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соціальній мережі facebook.

Мобільний оператор Lifecell частенько радує абонентів приємними акціями та бонусами, покращує сервіси та підносить щедрі подарунки. Проте не обходиться і без скандальних ситуацій.

Lifecell. Фото: скрін youtube
Lifecell. Фото: скрін youtube

Так українець поскаржився, що з його рахунку без його відома списали гроші за послугу, яка, як він зазначив, не замовлялася. Абонент заявив, що такі дії він розцінює як крадіжку і попросив вирішити проблему.

Lifecell. Фото: скрін youtube
Lifecell. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Українських водіїв внесуть до Реєстру військовозобов'язаних: чого чекати з червня 2024 року На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю "Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо
Показати ще

"З яких діл тишком-нишком з мене зняли 15 грн і підсунули мені 500 МВ якщо про цю послугу ніде не сказано і я її не замовляв?! Як її відключити що б вона не крала у мене гроші які я поклав на рахунок щоб оплатити тариф на місяць?!", - обурився абонент.

Фахівці компанії Lifecell відповіли на скаргу абонента та запропонували перейти до вирішення проблеми у приватному чаті.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua
Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Горіть у пеклі з таким сервісом": українка розповіла, як Lifecell наживається на бажанні абонентів заощадити.

Також наш портал інформував "Тарифний план "лохотрон"": абонент Lifecell поповнив рахунок на 300 гривень, не отримав послуг і опинився у боржниках.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ви не просили, а ми підключили: Київстар самовільно "підсовує" абонентам платні послуги та списує гроші.