Невдоволені клієнти є не лише у Приваті чи Ощаді, їх також вистачає у банку ПУМБ. Так, один із них залишив негативний відгук про те, що термінали більше не приймають купюри номіналом 500 грн і вище.

Коли клієнт не зміг поповнити картку, він звернувся до працівників банку зі скаргою. Йому пояснили, що купюри не приймаються, бо ПУМБ боїться внесення фальшивок. Про це йдеться у відгуку на порталі Мінфін.

Гроші. Фото: Youtube
Гроші. Фото: Youtube

"Поповнивши карту через термінал EasyPay, фінансова компанія надала квитанцію і в телефонному режимі підтвердила, що гроші перевела банку. А банк стверджує, що гроші йому не надходили", - продовжив клієнт.

У кол-центрі людині також не змогли допомогти. Більше того, йому здалося, що його хочуть якнайшвидше здихатися. В результаті в ПУМБ все ж таки відповіли, чому термінали перестали приймати гривні, а також додали, що при поповненні картки в терміналі іншого банку термін зарахування може становити до 3 робочих днів.

Популярні новини зараз
Українцям збільшать доплати та пільги: коли можна буде отримати За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися Землю накрила потужна магнітна буря, як встояти на ногах
Показати ще

"В грошовому обігу України з’явились банкноти номіналом 500 та 1000 грн, які були пошкоджені під час надзвичайного режиму. Банкноти були пошкоджені за допомогою дрелі. Через це, службою безпеки банку було прийнято рішення обмежити кількість купюр до 1 шт. для поповнення за одну транзакцію", - відповіли у банку.

У ПУМБі також не забули вибачитись за погане обслуговування фахівців та обіцяли розібратися.

Відгук клієнта та відповідь Пумба, скріншот
Відгук клієнта та відповідь Пумба, скріншот

Раніше ми писали про те, що Приватбанк заганяє клієнтів у боргову яму: про таке ніхто не попереджав

Як повідомляв Знай.ua, українцю "обчистили" пенсійну картку від "Ощада" ще й зробили винним: "Не банк, а базар"