Один з найбільших українських банків "ПриватБанк", який користується популярністю завдяки великій мережі банкоматів і терміналів поповнень по всій країні, продовжує підносити своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українець розповів, що на його рахунки було накладено арешт. Проте насправді банк мав накласти арешт лише на певну суму. Подібна ситуація, виходить, може статися практично з кожним клієнтом.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Banki.ua у розділі для відгуків.
"Сталася оказія - виконавча служба наклала арешт на рахунки (не встиг вчасно сплатити штраф, з ким не буває). Причому в постанові було чітко прописано, що арешт накладається в межах певної конкретної суми.
За логікою речей та за словами державного виконавця - все, що перевищує зазначену суму - арешту не підлягає, і може вільно використовуватись. Але - не для тупорилих співробітників "Приватбанку" - ані особистий візит до відділення банку, ані дзвінок на гарячу лінію, ані лист до служби підтримки цього гівнобанку результату не дали.
Їхні аргументи: у постанові написано, що "арешт накладено на всі рахунки", а той факт, що в продовженні цієї фрази далі йде: "у межах такої суми" - для них порожнє місце!
І це в той час, коли в листі іншого банку - "Монобанку" було чітко зазначено, що арешт накладається в межах конкретної суми, решта - може вільно використовуватися! Нікому не раджу зв'язуватися із цим убогим банком!", - заявив незадоволений клієнт банку.
Нагадаємо, "ПриватБанк" робить покупки в інтернеті замість своїх клієнтів: "Приходить повідомлення...".
Раніше повідомлялося, ПриватБанк спише борг автоматично: заразом підвищили комісію.
Також, Метро, Ашан чи Новус: супермаркети змінили ціни на молоко.