Українець розповів, що через збій у банкоматі ПриватБанку не тільки не зміг зняти готівку, а й залишився без банківської картки. Деталі він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець зазначив, що скористався банкоматом ПриватБанку, щоб зняти гроші з картки іншого банку. Втім, пристрій "з'їв" карту, а назад не видав.
"Банкомат привата зʼїв карту укрсіба. Карта зарплатна, за цей рік другий раз доведеться відновлювати. Тех підтримка просто культурно послала, карту знищено", - розповів чоловік.
Українець обурився тим, що цей інцидент відбувається з ним уже вдруге за рік. При цьому ПриватБанк відмовляє у поверненні картки, хоч вона і іменна, а також відмовляється компенсувати витрати на її перевипуск.
"Не компенсують перевипуск і карти, ціна питання 50 гривень. За свої технічні помилки 50 гривень можна було б і потратити, але вони чисто ігнорують. При інкасації терміналу відмовились віддавати карту, аргументуючи тим, що не можуть довести що карта моя — хоча вона зарплатна з прізвищем і імʼям", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк "поставив на лічильник" клієнта після того, як з його картки вкрали 50 тисяч: "Шахрайства не бачать".
Також наш портал інформував, "Довелося викликати поліцію": українка стверджує, що ПриватБанк видав їй фальшиві долари.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Зжер гроші, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів.