Банкомати ПриватБанку відключаються безпосередньо в процесі видачі готівки. Із такою неприємною ситуацією зіткнулася клієнтка державного банку. Подробиці вона розкрила у своїй скарзі на порталі "Мінфін".

Українка розповіла, що скористалася банкоматом ПриватБанку, щоб зняти готівку. У процесі влаштування, за її словами, вимкнулося і гроші не видало. Проте сума, що запитується, списалася з рахунку жінки.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

"З рахунку кошти списалися, але банкомат вимкнувся, гроші не видав! На 3700 залишено заявку № 27034673. Термін розгляду заявки 14 днів", - розповіла жінка.

ПриватБанк, фото з вільних джерел
ПриватБанк, фото з вільних джерел

Популярні новини зараз
Пенсіонери працюватимуть, доки ноги ведуть: в уряді задумали нововведення За кермо не всім тепер можна: які вікові обмеження запровадили для водіїв в Україні Київ та інші міста будуть розбиті: волонтерка спрогнозувала невтішне майбутнє для українців "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Клієнтка наголосила, що одразу ж звернулася на підтримку ПриватБанку, де їй допомогли залишити заявку на повернення коштів. Втім, її дуже обурили терміни розгляду заявки, адже гроші потрібні були терміново для оплати медичних послуг.

"Кошти були потрібні сьогодні на оплату лікарських послуг, чому я маю чекати 14 днів? Це мої власні кошти, я не можу ними скористатися з вини банку", - обурилася українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українець звинуватив Monobank, що вони натомість підвищили кредитний ліміт і загнали в борг: "Це не можна виправдати..."

Також наш портал інформував, що ПриватБанк "поставив на лічильник" клієнта після того, як з його карти вкрали 50 тисяч: "Шахрайства не бачать".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "зжер грошенята, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів.