Українка заявила, що "Ощадбанк" без жодних підстав заблокував її пенсійну картку. Подробиці вона розкрила у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка розповіла, що про блокування картки дізналася із повідомлення від банку. Співробітники "Ощадбанку" порекомендували клієнтці звертатися до виконавчої служби, на вимогу якої було заблоковано рахунок.
"Я дізналася про блокування своєї пенсійної картки "Ощадбанку" через смс. Зателефонувавши на ГЛ "Ощадбанку" мені повідомили оператори, що мою картку заблоковано виконавчою службою! Якою саме службою і куди звертатися не уточнили, радили подивитися в реєстрі боржників", - розповіла жінка.
Українка зізналася, що здивувалась, адже не є боржником, що підтвердили і у виконавчій службі, куди вона звернулася за роз'ясненням. Вона зробила висновок, що Ощадбанк без причин позбавляє пенсіонерів виплат.
"Телефонувала до Державної виконавчої служби. Там також підтвердили відсутність будь-яких ВП щодо мене!!! Ощадбанк просто заблокував мою карту пенсіонера і вирішив таким чином проблеми держави залишивши мене без будь-яких засобів існування", - обурилася клієнтка.
Раніше портал Знай повідомляв, блокування соціальних карт: українці скаржаться, що "Ощадбанк" позбавляє їх виплат.
Також наш портал інформував, українець звинуватив Monobank, що вони натомість підвищили кредитний ліміт і загнали в борг: "Це не можна виправдати..."
Крім того, ми писали, Monobank довів українця до відчаю: "Залишив без жодної копійки".