Українці зараз у переважній кількості користуються послугами найбільшої компанії "Нафтогаз", яка постачає блакитне паливо споживачам. Почастішали випадки, коли люди скаржаться, що не можуть передати дані лічильника, а також не можуть дізнатися про стан рахунку.

Експерти з "Нафтогазу" вирішили детально розповісти, що робити простим споживачам у подібних випадках.

Показники лічильників, скріншот: YouTube
Показники лічильників, скріншот: YouTube

На сторінці "Нафтогазу" в мережі Facebook українка заявила, що за одним із особистих рахунків не може передати свідчення.

Питання українки, скріншот: Facebook
Питання українки, скріншот: Facebook

Популярні новини зараз
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе "Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

"Не можу передати свідчення лічильника, ні по телефону цей район не обслуговується, ні по Вайберу через чат-бот. Як мені дізнатися про стан рахунку? На 104ua теж не передаються... Інший особистий рахунок - заносяться свідчення без проблем", - написала вона.

Показники лічильників, скріншот: YouTube
Показники лічильників, скріншот: YouTube

У "Нафтогазі" відповіли, що дані потрібно передавати облгазу. При цьому зробити це можна одним із способів: на сайті облгазу; зателефонувавши в контакт-центр облгазу або скористатись сервісами компанії, наприклад, за допомогою особистого кабінету або чат-ботів GASUA у Messenger, Telegram, Viber.

"Хочемо звернути Вашу увагу на те, що Ви можете самостійно перевіряти стан рахунку за допомогою особистого кабінету ( https://my.gas.ua/login ) або чат-ботів GASUA у Messenger, Telegram, Viber (посилання на сторінці: https: "// Gas.ua/uk/home/contacts. Стан рахунку в особистому кабінеті знаходиться на головній сторінці. Для перевірки стану рахунку в чат-боті в головному меню натисніть "Мій рахунок"", - пояснили в компанії.

Відповідь "Нафтогазу", скріншот: Facebook
Відповідь "Нафтогазу", скріншот: Facebook

Нагадаємо, контролер "Нафтогазу" пошкодив клієнту пломбу під час фіксації показань лічильника: у компанії відповіли на скаргу.

Раніше повідомлялося, що дали виїхати за кордон: колишнього топ-менеджера "Нафтогазу", власника "Конюшні Бутенка" оголосили в розшук.

Також, субсидії в Україні: чи вистачить грошей у бюджеті після підвищення тарифів.