Українці зараз у переважній кількості користуються послугами найбільшої компанії "Нафтогаз", яка постачає блакитне паливо споживачам. Почастішали випадки, коли люди скаржаться, що не можуть передати дані лічильника, а також не можуть дізнатися про стан рахунку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЕксперти з "Нафтогазу" вирішили детально розповісти, що робити простим споживачам у подібних випадках.
На сторінці "Нафтогазу" в мережі Facebook українка заявила, що за одним із особистих рахунків не може передати свідчення.
"Не можу передати свідчення лічильника, ні по телефону цей район не обслуговується, ні по Вайберу через чат-бот. Як мені дізнатися про стан рахунку? На 104ua теж не передаються... Інший особистий рахунок - заносяться свідчення без проблем", - написала вона.
У "Нафтогазі" відповіли, що дані потрібно передавати облгазу. При цьому зробити це можна одним із способів: на сайті облгазу; зателефонувавши в контакт-центр облгазу або скористатись сервісами компанії, наприклад, за допомогою особистого кабінету або чат-ботів GASUA у Messenger, Telegram, Viber.
"Хочемо звернути Вашу увагу на те, що Ви можете самостійно перевіряти стан рахунку за допомогою особистого кабінету ( https://my.gas.ua/login ) або чат-ботів GASUA у Messenger, Telegram, Viber (посилання на сторінці: https: "// Gas.ua/uk/home/contacts. Стан рахунку в особистому кабінеті знаходиться на головній сторінці. Для перевірки стану рахунку в чат-боті в головному меню натисніть "Мій рахунок"", - пояснили в компанії.
Раніше повідомлялося, що дали виїхати за кордон: колишнього топ-менеджера "Нафтогазу", власника "Конюшні Бутенка" оголосили в розшук.
Також, субсидії в Україні: чи вистачить грошей у бюджеті після підвищення тарифів.