Українка обурилась через дії співробітників банку, які відмовили їй в оформленні документа.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка залишила негативний відгук у рубриці відгуків
Вимушена була звернутися лише тому, що картку Киянина видає лише цей банк. Після кількох консультацій було надано інформацію, що можна написати банківську довіреність у моїй присутності, і за наявності всіх документів мій чоловік зможе отримати цю картку. У відділенні нам категорично відмовили.
Після звернення на гарячу лінію - веде далі киянка, надійшла відповідь, що працівники цього відділення були зобов'язані оформити банківську довіреність і потім по ній видати картку. У результаті карту оформили, але чоловікові жінки її не видадуть. Вона зазначає, що наразі не може поїхати в це відділення ще раз.
Жінка знову звернулася на гарячу лінію та докладно описала свою ситуацію. на що в Ощадбанку їй відписали про "додаткову роботу щодо дотримання норм законодавства" зі співробітниками відділення.
Зрозуміло, що це відписка. А моя картка, мабуть, там і залишиться на згадку. Дуже шкода, що якщо клієнт порушує норми законодавства, йому загрожує кримінальна відповідальність, а за порушення цих норм фінансовими установами ми можемо отримати, у разі, просту відписку.
Нагадаємо, ми писали, що українці можуть суттєво збільшити пенсію, але доведеться піти на "жертву".
Як повідомляв "Знай.ua" українці стверджують, що ПриватБанк підсовує пошкоджені купюри: "Будьте уважні".
Також "Знай.ua" інформував, українка обурена сервісом Monobank: залишив без спадщини.