Мобільний оператор Київстар не так давно агітував українців переходити на контрактну форму оплати своїх послуг.

Пройшов деякий час і клієнти, які перейшли на контракт скаржаться, що оператор підвищує ціни непомірно, за словами одного з клієнтів мобільного оператора, ціни у 2,5 раза вищі ніж є на передоплаті. Свій відгук українець залишив під дописом Київстар у Facebook.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

Запропонувати перейти на контракт, а потім регулярно підвищувати вартість обслуговування до 400-500 грн на місяць. Дякую, не треба — спочатку написав українець.

Проте адміністратори відписали, що вартість послуг не може залишатися не змінною. Ні на номерах по договору, ні на передплаченій формі. Тоді клієнт Київстару зазначив, що ціна між передплатою та контрактом відрізняється у 2,5 рази.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Kyivstar погоджуюсь, але ж не так, що вартість послуг на контракті дорожче у 2-2.5 рази, ніж на передплаті — зазначив українець.

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Також українці скаржаться, що неможливо відмовитися від контракту так само просто, як перейти.

"І коли вже буде можливість через Дію відмовитися від контракту? Перейти на контракт через Дію можна, а назад — ні. Що за дискримінація?", - коментують під дописом.

Нагадаємо, ми писали, що на українців із сімками Vodafone чекають дорогі "подорожі": за дзвінок до Полтавської області зняло 960 грн.

Як повідомляв "Знай.ua", люди скаржаться, що дешеві тарифи "Київстару" виявилися заманухою.

Також "Знай.ua" інформував, що українцям показали, які існують найвигідніші тарифи у Vodafone, Lifecell та Київстар.