Пасажири, які планують купити квиток на поїзд, постійно стикаються з проблемою, коли розташування місць на схемі вагона, показане в онлайн-сервісах продажу квитків, не відповідає дійсності.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОлег Васильєв поділився своїм досвідом у соціальній мережі Facebook. Він розповів, що для того, щоб вибрати місце біля вікна або поряд із проходом у вагоні, пасажири зазвичай звертають увагу на схему місць, яка доступна на сайті "Укрзалізниці".
Хоча для нічних поїздів та експресів ІС+ ця схема відповідає реальному розташуванню місць у вагоні, але для регіональних поїздів ситуація набагато складніша.
Пасажири вже неодноразово зверталися до "Укрзалізниці" з проханням внести зміни до схем місць у регіональних поїздах, проте виконання цього завдання виявилося проблематичним. Навіть коли поїзд працює на тому самому маршруті, скласти відповідну схему вагонів для онлайн-ресурсів здається неможливим.
Один із пасажирів, який часто користується регіональним потягом №805/806 Рівного-Львів, навіть сам склав власну схему, описавши всі місця у вагонах. Виявилося, що не лише місця розташовані непослідовно, а й нумерація вагонів має надзвичайні особливості.
Наприклад, вагони №7 та №8 фактично розташовані всередині поїзда, але квитки на них продаються лише у п'ятницю та неділю.
Нагадаємо, в "Укрзалізниці" зізналися, як можна непогано заощадити на купівлі квитка: на касі так не вийде
Як повідомляв "Знай.uа", у купе "Укрзализниці" знайшовся "синячий" пасажир із горілкою: у компанії "викидати" його не збиралися
Знай.ua писав, "Ядерна війна, вимруть таргани, але...": пасажир зізнався в серйозній проблемі "Укрзалізниці"