Українець розповів, як оформив картку "Ощадбанку" і в одну мить втратив гроші. Свою скаргу він опублікував на порталі Мінфіну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт "Ощадбанку" розповів, що намагався переказати кошти на картку іншого банку та в результаті його картку заблокували.
"Сьогодні 23.04 намагався зробити переказ на картку іншого банку, платіж не пройшов, а банк заблокував мою картку. При дзвінку на підтримку оператор сказав, що картка скомпрометована і вам потрібно з'явитися у відділення та перевипустити картку", - поділився чоловік.
Українець зазначив, що особисто звернутися до відділення не може, оскільки перебуває не в Україні. Водночас у банку шукати компроміси для повернення коштів не хочуть.
"Операцію здійснював я ні в кого більше доступу до мого кабінету не було, питаю за що заблокували мені відповідають карта на яку було здійснено переказ у чорному списку ощада. Карту я відкривав через чат бот, в Україні я не знаходжусь і в результаті втрачені гроші на рахунку на ощад, гроші повертати не хочуть, карту розблокувати через телефон теж. Загалом не раджу мати справу з цим банком", - обурився клієнт.
Раніше портал Знай повідомляв, збій в "Ощадбанку" залишив українку без грошей на лікування, пропонують почекати місяць: "Повне свавілля".
Також наш портал інформував, чи нас знову обдурили? Українці за "банкоматного роумінгу" втрачають сотні гривень через Ощадбанк і Приват.
Крім того, ми писали, обібрали до нитки: українку залишили без копійки в Ощадбанку, викравши 9 000 грн.