Мобільний оператор Lifecell нарощує темпи підвищення тарифів, і деякі абоненти вже не встигають поповнювати рахунок. Подібну скаргу розмістив абонент у коментарях під публікацією оператора в офіційній сторінці у facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАбонент розповів, що отримав повідомлення про необхідність поповнення рахунку на 150 гривень, щоб активувати пакет послуг за тарифом. Як тільки він це зробив, з'ясувалося, що тариф подорожчав до 225 гривень, при цьому гроші, які були на рахунку, вже куди "випарувалися".
"Як ви класно збільшуєте ціни на тариф)) У той день, коли мені потрібно оновити тариф і надійшло повідомлення за 150 грн, я сплатив, а тут бац, уже 225 грн, і 150 грн кудись пішли не зрозуміло куди так і ще раз треба сплатити. І виходить мені треба сплатити близько 400 грн за ваш повільний інтернет (Чудово зробили)", - обурився абонент.
Співробітники Lifecell відреагували на скаргу та заявили, що тенденція у підвищенні вартості тарифів спостерігається у багатьох телекомунікаційних компаніях і на це є суттєві економічно причини. Водночас, оператор запевнив, що намагається робити тарифи максимально вигідними для клієнтів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Списали без дозволу": абоненти Vodafone скаржаться, що втрачають гроші через непотрібні послуги.
Також наш портал інформував, тариф по 90 гривень та багато безкоштовних хвилин: lifecell, Київстар та Vodafone нарешті дали вигідні пакети послуг.
Крім того, ми писали, українка розповіла, як Lifecell "замилює" очі абонентам та витягує гроші: "За репутацію не турбується".