Українець поскаржився на Vodafone через незрозуміле списання грошей з рахунку. У компанії пояснюють це підключенням послуги, яка, за словами абонента, не використовується та відображається у додатку, як не активована. Про це чоловік написав у коментарях під публікацією мобільного оператора в соцмережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, що виявив зникнення з рахунку 60 гривень. Він одразу звернувся на підтримку, де дізнався, що кошти списані за підключення послуги "Video PASS". Однак ця послуга виявилася не активованою, що абонент довів, надавши скріншот екрана.
"Водафон ви шахраї! Вчора поповнив свій рахунок на 175 грн. А зараз зайшов у додаток і вже на рахунку 115 грн. Зв'язався у програмі Водафон по чату з оператором. У результаті мені відповіли, що у мене зняли гроші за послугу відеопас, яка у мене не активована… Від таких послуг немає слів – одні емоції", – обурився абонент.
У Vodafone відреагували на скаргу абонента та пообіцяли докладно розібратися у події.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тариф по 90 гривень та багато безкоштовних хвилин: lifecell, Київстар та Vodafone нарешті дали вигідні пакети послуг.
Також наш портал інформував, "Колгоспний сервіс...": абоненти Vodafone витрачають вдвічі більше за свої тарифи через збої, люди втомилися терпіти.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, "Все через заднє місце": абоненти Vodafone скаржаться, що платять гроші, але залишаються без обіцяних послуг.