Українець розповів, як через збій у терміналі ПриватБанку втратив гроші, а повернути їх виявилося завданням не з простих. Про це він написав у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець поділився, що через термінал ПриватБанку поповнював картку іншого банку, але у процесі відбувся збій та у виконанні операції було відмовлено. В результаті 1000 гривень було "з'їдено" пристроєм.
"Поповнював через термінал Привату картку іншого банку за номером. При поповненні помилка ваша операція не може бути виконана. 1000 грн термінал, звичайно, не повернув і чек не надав", - розповів чоловік.
Українець зв'язався зі службою підтримки ПриватБанку та дізнався, що єдиний спосіб повернути кревні – відкрити картку цього банку. Чоловік зазначив, що вже мав неприємний досвід із ПриватБанком і не має наміру знову стає його клієнтом, а інших способів повернути кревні, за його словами, не існує.
"Відповідь: йдіть у відділення, пишіть заяву, відкривайте картку, на карту вам повернуть гроші. Дякую, дуже дякую, але я карту в Приваті не збираюся відкривати, є давній негативний досвід щодо Привату (знаю їх фокуси з картами, відкрити просто а закрити — не дуже, бо миттєво виникне якась давня неіснуюча комісія, яку Приват вимагатиме заплатити). Інших альтернативних варіантів повернути свої кошти, які вкрав Приват НЕ ІСНУЄ", - обурився українець.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк скасував комісію на перекази з Польщі: доки діє тариф 0%.
Також наш портал писав, тихенько списали гроші без підтверджень: жінка втратила все з картки ПриватБанку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв українцям виплатять по 2200 грн від ПриватБанку, але отримають їх не всі: важливі нюанси та умови.