Один з найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який має попит серед громадян завдяки дуже масштабній мережі банкоматів і терміналів по всій території країни, продовжує підносити своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".

Справа в тому, що за останні кілька тижнів клієнти банку стали частіше скаржитися на "впихання" підозрілих страховок від співробітників банку.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Людину пенсійного віку переконали в тому, що їй потрібні страховки. Як оплату, зняли гроші з картки з кредитним лімітом, а тепер ці страховки відключити до Приват24 неможливо, тому що "сервер не відповідає", як і технічна підтримка", - розповів він. незадоволений клієнт "ПриватБанку".

Популярні новини зараз
Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення Нові правила мобілізації: кому треба готуватися до ВЛК Зміни у військовому обліку: українським чоловікам видадуть новий документ ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки
Показати ще

Відгук невдоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Також, заради справедливості варто відзначити той факт, що деякі користувачі порталу Minfin іноді поділяються своїми порадами під відгуками. І ось один із українців запропонував незадоволеному клієнту спробувати зайти з комп'ютерної "веб" версії сайту банку. Також українець пропонує встановити необхідний кредитний ліміт там.

Нагадаємо, "Обнулить залишок і в кредит вженуть": українець розповів, з якими "сюрпризами" стикаються клієнти ПриватБанку.

Раніше повідомлялося, що ФОП можна не оформляти: українцям дозволять займатися бізнесом без реєстрації, але є нюанс.

Також, "Колгоспний сервіс...": абоненти Vodafone витрачають вдвічі більше за свої тарифи через збої, люди втомилися терпіти.