Клієнтка Ощадбанку розповіла, що побачила у мобільному додатку списання на суму понад 9 тисяч гривень, хоча сама переказ не здійснювала та не підтверджувала транзакцію.

Історію опублікували на порталі відгуків Мінфін. За словами жінки вона не користувалася у цей день карткою. Також вона стверджує, що не могло відбутися внаслідок автоматичної оплати за підписку, оскільки не приєднувала рахунок до сторонніх сайтів і ніде не вказувала персональні дані.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

Пізніше на телефон користувачки почали надходити повідомлення з чат-бота про деактивацію токена для картки.

Постраждала звернулася до служби підтримки, аби з'ясувати обставини ситуації.

Популярні новини зараз
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

"Ще раз наголошую: я нікуди не заходила та операцію не підтверджувала. Звернувшись у відділення № 10019/017 в Тернопільській області, написала заяву про скасування платежу. Подзвонивши на гарячу лінію Ощадбанку, домоглася блокування картки. Консультант підтримки порадила звернутися у кіберполіцію: заява написана, відкрите провадження, слідство триває", – розповіла українка.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

Відповіді від банку клієнтка досі не отримала, зате інші користувачі на порталі зауважили, що можливі причини втрати коштів можуть бути пов'язані з переходом на підроблені сайти з надання фінансової допомоги.

Нагадаємо, ми писали, що українці можуть отримати 6600 грн допомоги, хто може претендувати.

Як повідомляв "Знай.ua" "Ощадбанк" потрапив у скандал: закрити кредитку неможливо, роздратована клієнтка не добирала слів.

Також "Знай.ua" інформував, що українка розповіла, як "Ощадбанк" нав'язав їй непотрібну картку та повісив "борг".