Абонентка Lifecell поскаржилася, що змінила тариф, що подорожчав, на більш доступний і вже через пару тижнів його вартість зросла. При цьому вона уточнювала в оператора, чи дорожчатиме тариф, на що отримала негативну відповідь. Про це українка розповіла у коментарі під однією із публікацій мобільного оператора у facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, українка поділилася, що після подорожчання її тарифного плану, вона вирішила обрати інший, який був вигіднішим у фінансовому плані. Через пару тижнів оператор і на нього підняв ціну.
"Довелося змінити тариф, тому що вартість на мій тариф спека go змінилася зі 160 грн на 230 грн. Тільки змінила тариф на хітмейкер 170 грн. Як за пару тижнів, він уже коштує 210 грн. Цього разу я міняю оператора!", - обурилася абонентка.
Все б нічого, але за словами абонентки, співробітник Lifecell заявив їй, що змін за цим тарифом не передбачається. Цей інцидент спонукав жінку відмовитися від послуг мобільного оператора.
"Хочу додати. Перед тим як змінити тариф 28 лютого я поцікавилася в оператора чи збільшуватиметься ціна за тариф і коли", - додала українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Гроші на вітер": абоненти Lifecell скаржаться на "драконівські" тарифи за зв'язок, що працює через один раз.
Також наш портал інформував, що Lifecell прискорює процес подорожчання тарифів, люди не встигають поповнити рахунок: підняли відразу на 145 гривень.
Крім того, ми писали, чи SIM-картки можна викидати? Мобільні оператори підказали, які і за скільки можна придбати цифровий замінник.