Українці розповіли, що з карти Monobank сплатили комунальні послуги, але гроші "випарувалися" і не надійшли на рахунки комунальних підприємств. Відповідну скаргу вона опублікувала на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка пояснила, що заплатила за комуналку з карти Monobank, а за тиждень дізналася, що оплата не пройшла, а гроші "застрягли" незрозуміло де.
"07.03.23 із МОНОБАНКУ оплачували комунальні послуги. Як з'ясувалося через тиждень, кошти так і не надійшли на рахунки комунальних підприємств, порадили звернутися до банку", - поділилася українка.
Клієнтка обурилася інцидентом, адже тепер вона стала боржником і до того ж у банку не можуть назвати терміни вирішення проблеми та чи зможуть взагалі розібратися в цьому.
"Коли звернулася відповідь одна: у нас сталася помилка, фахівці вже працюють над цим питанням, але терміни невідомі. Тепер у мене висять борги і що з цим робити? Якось мені так і заробітну плату не перерахують. Дуже розчарувалася в цьому банку", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.
Також наш портал інформував, у ПриватБанку проблеми з готівкою? Блокує переклади та затримує кошти Голд клієнтів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Зняли і все...": українці з картками "Ощадбанку" не можуть дорахуватися своїх грошей, шахраї працюють майже непомітно.