Мобільні оператори продовжують отримувати десятки та сотні негативних коментарів від українців, які зазнають не найкращих часів - через повномасштабну війну.

Зарплати залишаються такими, поки ціни на продукти, послуги продовжують зростати і не зупиняються. Це стосується і тарифних планів від Vodafone, Lifecell, Kyivstar... але разом з вартістю не змінюється якість.

Lifecell. Фото: скрін youtube
Lifecell. Фото: скрін youtube

Ось зараз абоненти мобільного оператора Lifecell звинуватили компанію в обмані за встановлення лімітів на послуги з безлімітним інтернетом, чого, за логікою, не має бути. Про це йдеться у коментарях під публікаціями оператора у соціальній мережі Facebook.

Хтось написав, що при підключенні до тарифних планів з безлімітним інтернетом компанія все ж таки встановлює обмеження на 50 Гб трафіку... і якщо хтось з українців скористається більше, ніж 50 ГБ інтернету, буде встановлено швидкісний ліміт - що робить практично неможливим повноцінне використання послуги.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Lifecell, скріншот: Facebook
Lifecell, скріншот: Facebook

На негативне відкликання вже встигли дати відповідь, нібито це необхідний крок, щоб навантаження на базові станції було збалансовано. До того ж, це нібито попереджає перевантаження мережі.

Нагадаємо, Київстар, lifecell та Vodafone попередили про неполадки в роботі мобільного зв'язку та інтернету: що сталося

Як повідомляв "Знай.uа", "Не дають вивести...": українці скаржаться, що Vodafone "пожирає" особисті гроші, які ніхто не хотів витрачати на тарифи

Знай.ua писав, "Укрпошта" посадить листоноші на електробайки, щоб поліпшити сервіс: обіцяють "швидку і зручну" доставку