Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія Lifecell, яку всі звикли називати просто "Лайф", продовжує завдавати неприємностей своїм абонентам.

Сам абонент заявив, що всі старання компанія схожі на те, що "рух до Європи йде через задній хід".

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта оператора Lifecell на порталі для відгуків otzyvua.

Магазин Lifecell, скріншот: YouTube
Магазин Lifecell, скріншот: YouTube

"Ціни в Європі встановлюються для споживачів, виходячи з того, що в країнах ЄС працює економіка (багато заводів, підприємств, фабрик тощо), де люди заробляють хороші зарплати і можуть дозволити собі платити високі ціни на інтернет, телебачення комунальні послуги". Ми ж живемо не те, щоб по-старому, а виключно по-новому, так, як нам обіцяли, живемо так, як не живуть ніде.

Популярні новини зараз
Мобілізація чоловіків 50-60 років: кого забирають не дивлячись на вік Літо почнеться зі зростання тарифів: які платіжки збільшаться Виплату пенсії тихенько припинять: у ПФУ попередили про жорстке нововведення Спека у 40+ накриє всю країну: українців застерегли від аномальної погоди
Показати ще

При тому, що в державі немає ні заводів, ні фабрик, ні підприємств, ні робочих місць, ні зарплат (а якщо щось і є там такі зарплати, що на один хліб вистачає), при цьому ми поставили на всі європейські ціни і чекаємо, що з цього вийде. А вийде з цього ще більший потік біженців у прямому розумінні цього слова, подальший розвал і занепад. Люди добрі, схаменіться, що ж ви робите...", — повідомляє незадоволений клієнт, який висловився за недоречне підвищення цін на тарифи.

Відгук невдоволеного абонента Lifecell, скріншот: otzyvua
Відгук невдоволеного абонента Lifecell, скріншот: otzyvua

Нещодавно всі українські мобільні оператори повідомили своїх абонентів про підвищення цін на тарифи одразу на кілька десятків гривень.

Нагадаємо, до гарного номеру від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.

Раніше повідомлялося, що в Lifecell підняли вартість тарифів майже в 2 рази, компанія поспішила виправдатися: "Як був поганий зв'язок...".

Також, "Готові три шкури здерти": абоненти Vodafone шоковані непідйомними тарифами та постійними обривами зв'язку.