Дедалі більше абонентів незадоволені роботою одного з найбільших мобільних операторів України Lifecell. Так, українець поскаржився, що за практично повної відсутності зв'язку з рахунка справно зникають гроші. Про це він написав у коментарі під однією з публікацій на офіційній сторінці оператора в соцмережі Facebook.

Чоловік розповів, що поповнив рахунок у прагненні перейти на інший тарифний план і вже надіслав запит, але раптово з рахунку з рахунку зняли гроші за день користування і в результаті на новий тариф не перевели. Абонент наголосив, що якість послуг при цьому бажає знати кращого, адже зв'язку не буває цілими днями.

lifecell, скріншот: YouTube
lifecell, скріншот: YouTube

"А це ви як прокоментуєте??? Поповнив рахунок на 100 гривень і відразу ввів код, щоб перейти на другий тариф. Ви мене не перевели, а за годину зняли дев'ять гривень за день користування. Хоча зв'язок у нас — нуль. І щодня - зв'язку немає, а гроші знімали... Виходить, що Ви їх крадете", - обурився українець.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook
Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook

Популярні новини зараз
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Співробітники Lifecell відреагували на скаргу та пообіцяли докладніше розібрати ситуацію, якщо клієнт продублює звернення до чату.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.

Також наш портал інформував, що Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.

Крім того, ми писали, "Безсумнівно крадете": українці скаржаться, що Vodafone знімає з рахунків українців останні гроші за ненадані послуги.