Дедалі більше абонентів незадоволені роботою одного з найбільших мобільних операторів України Lifecell. Так, українець поскаржився, що за практично повної відсутності зв'язку з рахунка справно зникають гроші. Про це він написав у коментарі під однією з публікацій на офіційній сторінці оператора в соцмережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що поповнив рахунок у прагненні перейти на інший тарифний план і вже надіслав запит, але раптово з рахунку з рахунку зняли гроші за день користування і в результаті на новий тариф не перевели. Абонент наголосив, що якість послуг при цьому бажає знати кращого, адже зв'язку не буває цілими днями.
"А це ви як прокоментуєте??? Поповнив рахунок на 100 гривень і відразу ввів код, щоб перейти на другий тариф. Ви мене не перевели, а за годину зняли дев'ять гривень за день користування. Хоча зв'язок у нас — нуль. І щодня - зв'язку немає, а гроші знімали... Виходить, що Ви їх крадете", - обурився українець.
Співробітники Lifecell відреагували на скаргу та пообіцяли докладніше розібрати ситуацію, якщо клієнт продублює звернення до чату.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.
Також наш портал інформував, що Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.
Крім того, ми писали, "Безсумнівно крадете": українці скаржаться, що Vodafone знімає з рахунків українців останні гроші за ненадані послуги.