Дедалі більше абонентів незадоволені роботою одного з найбільших мобільних операторів України Lifecell. Так, українець поскаржився, що за практично повної відсутності зв'язку з рахунка справно зникають гроші. Про це він написав у коментарі під однією з публікацій на офіційній сторінці оператора в соцмережі Facebook.

Чоловік розповів, що поповнив рахунок у прагненні перейти на інший тарифний план і вже надіслав запит, але раптово з рахунку з рахунку зняли гроші за день користування і в результаті на новий тариф не перевели. Абонент наголосив, що якість послуг при цьому бажає знати кращого, адже зв'язку не буває цілими днями.

lifecell, скріншот: YouTube
lifecell, скріншот: YouTube

"А це ви як прокоментуєте??? Поповнив рахунок на 100 гривень і відразу ввів код, щоб перейти на другий тариф. Ви мене не перевели, а за годину зняли дев'ять гривень за день користування. Хоча зв'язок у нас — нуль. І щодня - зв'язку немає, а гроші знімали... Виходить, що Ви їх крадете", - обурився українець.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook
Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook

Популярні новини зараз
Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно В Україні пенсії рахуватимуть за однією формулою: у кого виплати будуть більше 10 тисяч Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу
Показати ще

Співробітники Lifecell відреагували на скаргу та пообіцяли докладніше розібрати ситуацію, якщо клієнт продублює звернення до чату.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.

Також наш портал інформував, що Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.

Крім того, ми писали, "Безсумнівно крадете": українці скаржаться, що Vodafone знімає з рахунків українців останні гроші за ненадані послуги.