Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування клієнтських карток "бюджетникам", продовжує підносити українцям неприємні "сюрпризи".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнці думають, що банку потрібно було починати виправляти свої "гріхи" не за допомогою нового додатку, а роботою з персоналом та послугами.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Щоб ви розуміли: це мій перший відгук, який захотілося залишити в житті. Якщо у вас є можливість уникати цього банку - уникайте його.
Те, з чим ви зіткнетеся скрізь: починаючи від втомленої хамовитої операторки контакт-центру і закінчуючи некомпетентними працівниками відділень, які щоразу вигадують нові відмовки для вас, - це обов'язкова програма-мінімум в Ощаді.
На жаль, новий прикольний онлайн-додаток не перекриє всього вищенаведеного ніколи. Можливо, треба було починати з першочергових проблем, а не з ребрендингу.
Побувавши в трьох відділеннях з проханням відкрити нову картку для рахунку, мені в кожному місці говорили різні речі: це неможливо, відкривайте новий рахунок та нову карту, у нас немає світла, ми не видамо вам готівкою кошти з рахунку без підв'язаної картки тощо. Не розумію, чому це виявилося такою проблемою - більш ніж впевнена, що у Райфі, Моно та Приваті таких проблем не виникає", - розповіла незадоволена клієнтка.
Нагадаємо, українці обурені обдиралівкою в Ощадбанку: за дві копійчані квитанції 65 грн переплати.
Раніше повідомлялося, 6600 гривень на кожного: хто з українців може отримати допомогу та що для цього потрібно.