За останній календарний рік наші читачі дізналися багато нового про сервіс "ПриватБанку" і відгуки клієнтів далеко не завжди барвисті. Цього разу один з найбільших українських державних банків вирішив "заощадити" на дві сотні гривень і не зарахувати їх клієнтці на рахунок.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУсі чудово знають, що "ПриватБанк" користується великою популярністю через величезну кількість банкоматів та терміналів поповнення по всій країні. Однак часто ці апарати сильно підводять українців, іноді у дуже відповідальний момент. Взагалі питання грошей дуже гостра тема в сьогоднішніх реаліях.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"У терміналі, у місті Запоріжжі я поповнила рахунок на 2000 грн. Щось сталося з програмою і цифри на екрані почали "танцювати", зникати, знову танцювати, зникати, а потім висвітилося 1800 грн, замість 2000 грн. Навіть не дивно, що збій програми стався у бік "Привату".Я чекала, що цифри "дотанцюють" до тієї суми, яку я внесла - 2000 грн.Ні, 1800 грн і все.
Я побігла у відділення банку, де фахівець зробила заяву та заспокоїла, що через 3 дні касу знімуть та повернуть гроші. Наступного дня колеги по роботі мені сказали, що "плакала моя двохсотка". Гроші вкрадуть, а з мене зроблять дурницю. Я давно звикла кілька разів рахувати гроші і я поповнювала рахунок, рахуючи гроші.", - пише незадоволена клієнтка "ПриватБанку".
Нагадаємо, українець звинуватив ПриватБанк у присвоєнні 8000 гривень: "Це за нинішньої ситуації в країні".
Раніше повідомлялося, оформити довідку щодо інвалідності, перебуваючи за кордоном: як це швидко зробити.
Також, зарплати від 27 тисяч до 40 тисяч грн: на якій роботі запропонують гідну оплату.