Найбільший український державний банк, який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток бюджетникам, продовжує "дарувати" своїм клієнтам неприємності. Ми вже писали про те, що співробітники цього банку по-хамськи ставляться до своїх клієнтів – виганяють на вулицю під час тривоги, вимагають "шоколадку" за обслуговування. Проте цього разу все зайшло ще далі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що співробітник одного з відділень банку у місті Львів не захотів обслуговувати українку, а просто почав "клацати" у смартфоні та ігнорувати прохання.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Уже не вперше по-хамськи обслуговують. Не привітні, як не в телефоні сидять, то між собою говорять. На клієнтів не звертають уваги, коли на запитання відповідь була через 5 хвилин, тому що телефон важливіше! Завжди заходила у відділення по вул. Ст. Бандери, там набагато привітніші працівники!", - пише мешканка Львова.
Це один із "найлегших" випадків, на які скаржаться українці. Тільки днями стало відомо про ситуацію, коли мешканці Вінницької області не змогли сплатити вчасно комунальні платежі, оскільки їх наразив на безпорадність додаток "Ощад24". Прострочення ніхто повертати навіть і не збирається, тільки уявіть, які суми можуть "накапати" в даному випадку.
Нагадаємо, пошта, готівка та обов'язковий платіж: прості відповіді на питання про новий механізм виплати субсидій.
Раніше повідомлялося, "Як завжди...": українці з картами "Ощадбанку" клопотали прострочення по комуналці, немає сил терпіти.