Українець розповів, як через збій у роботі терміналу ПриватБанку втратив останні гроші. Подробиці він розкрив у своїй скарзі на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік поділився, що через термінал ПриватБанку хотів поповнити свою картку на 500 гривень. Коли гроші потрапили в купюроприймач, пристрій вимкнувся і видав картку назад, але кошти при цьому не були зараховані.
"Поповнював картку сьогодні на 500 грн. Термінал гроші прийняв і відразу вимкнувся, викинувши картку назад", - розповів чоловік.
Українець розповів, що після тривалого спілкування зі співробітниками банку, йому пообіцяли зайнятися вирішенням проблеми, але на це потрібен час. Ситуація дуже обурила клієнта, оскільки він втратив останні гроші.
"Відділення Привату, поряд з яким розташований термінал, закрите. Довгі дзвінки на гарячу лінію, а потім таке ж довге спілкування з банком в особистому кабінеті протягом 3 годин дали незрозумілий слабкий результат. Відповіли, що чекайте 1-3 доби, мовляв, будуть розбиратись. Це були мої останні гроші до початку лютого", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українка розповіла, як термінали ПриватБанку "крадуть" купюри: "Випадки не поодинокі".
Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, зарахувалися на карту і одразу "випарувалися": клієнтка ПриватБанку залишилася без грошей після дивного збою.