Українець поскаржився на ПриватБанк, який спочатку закрив кредитний ліміт на карті, а потім залишив і без власних коштів. Подробиці він розкрив у скарзі, яку опублікував на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт розповів, що на його карті було відкрито кредитний ліміт на суму 15 тисяч гривень, але раптово ПриватБанк вирішив його закрити. Як пояснили у банку, проблема була у тому, що клієнт не отримує на зарплату на картку. Пізніше чоловік переказав зарплату на картку ПриватБанку, але проблему це не вирішило. Він зазначив, що вже змирився, як згодом стався ще один "сюрприз", але вже з його власними коштами.
Українець розповів, що знімаючи готівку з банкомата стався якийсь збій і гроші видано не було, але з рахунку їх успішно списали. У банку пообіцяли вирішити проблему, але до двох тижнів.
"Днями знімав власні кошти у розмірі 20 тисяч, банкомат не видав їх, проте з картки справно списав. Оформилася заявка на повернення, терміни від 3 до 14 робочих днів. Ось так, хочеш залишитися без грошей, май справу з приватом. Приват допоможе тобі залишитися без грошей", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Все пішло на дно...": українці з картами "ПриватБанку" тонуть у кредитах, сліз більше не залишилося.
Також наш портал інформував, банкомат видав фальшивку: українець розповів про "сюрприз" від ПриватБанку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "гіршого банку немає": клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як через помилку в системі та байдужість співробітників втратила гроші.