Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який користується популярністю лише завдяки дуже великій кількості банкоматів та терміналів поповнення по всій країні, продовжує "підкидати" своїм клієнтам неприємності.

Цього разу українці здивувалися, чому це за оплату комуналки за рахунок кредитних коштів – комісія не знімається, а от якщо клієнт платить своїми особистими грошима – то комісія знімається у розмірі 1 гривні.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: Знай.ua
ПриватБанк, фото: Знай.ua

"Привіт. Банк пише, що комісія з кредитних коштів за оплату комунальних послуг становить 0 грн. Проте відразу знімає комісію у розмірі 1 грн за кожну квитанцію, при оплаті власними коштами!", - пише незадоволена клієнтка "ПриватБанку".

Популярні новини зараз
Пенсію можна підвищити майже на 300 гривень: яку довідку треба передати до ПФУ Що буде із землею та квартирами громадян за новим законом: критики та юристи хапаються за голову Порахують кожну копійку: податкова готує тотальні перевірки – хто перший у черзі Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Показати ще

Для справедливості важливо відзначити, що представники банку дали відповідь на повідомлення свого клієнта: "Комунальні платежі на суму до 10 000 грн у календарний місяць здійснюються без додаткової комісії при оплаті за рахунок кредитних коштів. При цьому діє стандартна комісія з проведення платежу, яка залежить від договору з одержувачем та каналу проведення платежу".

Відгук клієнта "ПриватБанка", скріншот: Minfin
Відгук клієнта "ПриватБанка", скріншот: Minfin

Нагадаємо, гроші "розтанули" у повітрі: українець розповів про проблеми з терміналами ПриватБанку.

Раніше повідомлялося, щоби завжди були на зв'язку: українцям встановлять безкоштовні зарядні станції.

Також, клієнтка Monobank розповіла, як залишилася з порожніми кишенями: заблокували рахунок і нічого не пояснили.