Українцям з початку війни довелося "стримати свої апетити" з очевидних причин, тому покупки стали запланованими і не такими імпульсивними, як раніше.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗаощаджувати зараз доводиться багато в чому, оскільки ситуація з економікою досить нестабільна і багато хто просто залишився без роботи під час війни. Крім цього, українці стали набагато рідше здійснювати звичайні покупки, а про масштабні сімейні закупівлі й мови не може бути.
Таку тенденцію відмітила менеджерка з управління молочними, хлібобулочними та замороженими товарами Metro Cash&Carry Ukraine Дарина Резнікова під час конференції "Молочний бізнес 2022".
За її словами, головний фактор вибору товарів та магазинів – це знижки, акції, місцезнаходження.
"Покупки споживач робить за списком і економить кошти, тож сьогодні дуже складно докласти в кошик якусь одиницю товару і розширювати його. Драйвер вибору покупки — ціна. Люди шукають, на чому зекономити, шукають зручне місце розташування магазину та наявність акцій і знижок. З листопада до цього переліку можна додати наявність генераторів і працюючий магазин", - розповіла Дарина Резнікова.
Супермаркети все частіше засновують власні бренди, товари яких привабливіші для споживачів через знижені ціни, але підтримка локальних марок теж зберігається.
Раніше ми писали про те, що в Україні змінилася ситуація із відключеннями світла, голова ДТЕК попередив усіх
Як повідомляв Знай.ua, яким буде розмір мінімальної зарплати у 2023 році .