У відділені банка-партнера Monobank клієнт зіткнувся з проблемою, яка виникла через прострочений паспорт. Оскільки дані були неактуальні, касир не зміг зарахувати кошти на карту.

Свою історію та відгук клієнт залишив на порталі Мінфін.

Гроші. Фото: скрін youtube
Гроші. Фото: скрін youtube

Завітав до каси банка-партнера Абанку, для поповнення моєї картки Monobank. Касир перерахував кошти, почав їх зараховувати на баланс, на що отримав повідомлення "Документи клієнта неактуальні (загублені)". Поповнення неможливе, - пише українець.

Під час розмови з оператором у службі підтримки з’ясувалося, що проблема пов’язана з настанням 25-ліття. Клієнт відсвяткував день народження 12 грудня, але досі не оновив паспорт.

Популярні новини зараз
Найдешевші та найвигідніші тарифи: що пропонують Київстар, lifecell та Vodafone Українцям обіцяють виплатити по тисячі доларів: хто може розраховувати на допомогу та як отримати Колишня Міші Заливака Юля "Зайка" Бельченко розповіла про підставу на "Холостяку": "Я не вкрала, не вбила..." Автомобільна мобілізація в Україні: водіїв попередили про нові правила, кому варто приготуватися
Показати ще

MonoBank. Фото: скрін youtube
MonoBank. Фото: скрін youtube

У коментарях зазначили, що на час війни є ухвала КМУ від 21 жовтня 2022 р. № 1202 — яка дає відстрочку "вклейки фото в паспорт". Банк зобов'язаний дотримуватись законів держави — інакше штрафи аж до відкликання ліцензії. За поточними законами паспорт без своєчасно вклеєної фотографії з досягнення віку — дійсний.

Проблему вдалося вирішити, оскільки співробітник А-банку запропонував оновити інформацію на місці, біля каси, шляхом скану закордонного паспорта. Хоча це все одно не влаштувало клієнта, і він вирішив залишити свій негативний відгук.

Це називається жахливим відношенням до клієнтів, тим більше до клієнта власника преміальної картки, за яку банк бере ті самі 750 грн що і до війни. Більшість переваг картки просто неможливо використовувати у зв’язку з ситуацією в країні. Не бачу причин надалі користуватися преміальною карткою, ні переваг, ні сервісу клієнт по факту не отримує.

Нагадаємо, ми писали, що українці почали відмовлятися від використання готівки, і в НБУ назвали головну причину.

Як повідомляв "Знай.ua" занадто багато хочемо? Українцям розповіли, чому пенсіонери втратили доплати до виплат.

Також "Знай.ua" інформував, що роботодавці пропонуватимуть вищі зарплати: як в новому році зміняться пріоритети ринку праці.