Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", яким громадяни користуються лише завдяки розвиненій мережі банкоматів та терміналів поповнення, продовжує "дарувати" своїм клієнтам неприємності.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНещодавно ми вже писали, що співробітники банку навіть не пускають людей у відділення банку за поганої погоди, а цього разу йтиметься про несподіване блокування коштів.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfim у розділі для відгуків.
"Тижня 3 тому, довелося через цей, банк мрії, сплатити рахунок в інтернеті, на жаль, іншого варіанту не було. Взагалі Приват зняв свої відсотки при поповненні рахунку, потім зняв відсотки при оплаті в інтернеті та успішно заблокував гроші, в результаті на передовий захисники не отримали сигарети, а купити їх там просто нема де.
Потім почалося найцікавіше, за запитом куди поділися гроші, банк почав вимагати якісь довідки, докази, що товар не був придбаний, і присягав обіцяв повернути гроші, але минуло 3 тижні, грошей так я і не побачив, взагалі зв'язуватися я більше не хочу з цим банком, але гроші щось поверніть, вони тут не просто даються", - пише незадоволений клієнт "ПриватБанку".
Нагадаємо, помилка ціною 10 тисяч: українець розповів, як ПриватБанк залишив його без грошей.
Раніше повідомлялося, "Знущаються над пенсіонерами...": українців у "Ощадбанку" шлють у далеку подорож, іноді за 100 км.
Також, припинення соцвиплат в Україні з 1 січня: як не втратити державні виплати.