Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" часто відповідає на запитання споживачів, які ті залишають у соцмережах. Цього разу українцям пояснили важливі нюанси подачі даних лічильника.

Зокрема, у "Нафтогазі" роз'яснили, чому споживачі не можуть передавати дані лічильника одразу компанії без необхідності робити це на сайтах або за телефонами третіх компаній.

Про це інформує "Хвиля", посилаючись на коментарі на сторінці компанії у соцмережі Фейсбук.

"Якби Нафтогаз ще й показники лічильника приймав, ціни йому не було б", - прокоментував клієнт.

Газовий лічильник, фото: Знай.ua
Газовий лічильник, фото: Знай.ua

Популярні новини зараз
У Верховній Раді задумалися знизити пенсії: хочуть досягти справедливості Як відрізнити справжній сир від підробки: 2 способи, про які ви не знали Народилися у двох сорочках: знаки Зодіаку, за якими удача ходить по п'ятах Українські пенсіонери втратять до 50% виплат: у ПФУ дають лише 10 днів
Показати ще

У відповідь у Нафтогазі наголосили, що правила обліку газу прописані у Кодексі газорозподільних систем №2494 від 30.09.2020. Представник компанії зазначив, що у документі вказано наступне: визначати обсяг фактичного споживання газу мають оператори ГРС, до яких споживачі підключені відповідно до балансової належності.

"Оператори ГРС приймають показники та формують обсяги. До нашої компанії надходить лише обсяг, представлений Вашим оператором ГРМ, показники у нас не відбиваються, на цей обсяг ми робимо нарахування суми до оплати", - пояснили у компанії. Представник Нафтогазу

Скріншот: Нафтогаз / Фейсбук
Скріншот: Нафтогаз / Фейсбук

Нагадаємо, українцям нагадали про борги за комуналку: як це вплине на призначення субсидії

Як повідомляв "Знай.ua", викиньте це негайно: як переконатися, що їжа безпечна для вживання, якщо холодильник довго не працював

Також "Знай.ua" писав, продукти, які допоможуть зігрітися: збережуть тепло у критичній ситуації