Українка розповіла, як ПриватБанк, по суті, привласнив собі її гроші. Подробиці інциденту вона розповіла у своїй скарзі, яку залишила на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка розповіла, що знаходиться за кордоном, де спробувала зняти готівку з картки ПриватБанку. У результаті запитувану суму було списано з картки, але кошти не видано. Звернувшись до банку її заспокоїли, заявивши, що бачать невидачу грошей і закликали чекати на повернення коштів, але через 2 місяці нічого не зважилося.
"Знімала кошти за кордоном. Кошти були списані з картки, але не видані. Після очікування відповіді протягом майже 2-х місяців, сьогодні було повідомлено, що кошти не можуть бути повернуті. У день звернення оператор запевняла, що бачить, що кошти були не видані, а сьогодні говорили зовсім інше. При питанні, як вирішити цю ситуацію, оператор сказала, що вони більше нічим не можуть допомогти, порекомендувала звертатися до банку, в якому знімала кошти", - описала ситуацію клієнтка.
Українка обурилася і тим, як у банку змінюється риторика.
"Приватбанк шахраї спочатку запевняли, що бачать помилку, а сьогодні запевняли в іншому. Нікому не рекомендую цей банк!", - обурилася жінка.
Раніше портал Знай повідомляв, що українець розповів, як ПриватБанк наживається на довірі клієнтів: "Бере високу комісію і обманює".
Також наш портал інформував, у ПриватБанку розповіли, як уникнути масового блокування карток та назвали причину.
Крім того, ми писали, 2000 грн під ялинку: ПриватБанк роздасть українцям гроші, як отримати.