Один із великих українських банків "Ощадбанк", який відомий завдяки тому, що більшість громадян отримують у ньому свої законні соціальні виплати, продовжує робити нерви своїм клієнтам.

Ми вже писали про випадки, коли людям хамили у відділеннях банку, проте цього разу справа дійшла до того, що люди не можуть отримати свої особисті гроші на руки.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube
"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Знімала в банкоматі Ощадбанк з карти ОТП кошти, пройшла хвилина на екрані було написано, що операцію скасовано, але через пару секунд надійшло повідомлення, що кошти списали... в банк, зателефонувала, сказали, що кошти мають самі повернутися, але минуло 5 днів так нічого і не повернули", - поділилася незадоволена українка.

Популярні новини зараз
Перевірять гаманець і банківські рахунки: українцям назвали нові вимоги для виїзду в ЄС Крижані дощі, хуртовини і арктичний холод: метеорологи попереджають про аномальну зиму в Україні ПФУ змінив правила ідентифікації: що потрібно знати пенсіонерам Виплатять 500, 800 або 1300 грн: хто з пенсіонерів отримає додаткові гроші
Показати ще

Відгук невдоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Варто також зазначити той факт, що жінці таки відповіли, проте вирішення проблеми у повідомленні представників банку так і не надійшло. Ось що відповіли жінці: "Терміни повернення коштів слід уточнювати у Вашому банку, саме вони зможуть надати Вам детальні роз'яснення щодо повернення. Вибачаємося за незручності".

Нагадаємо, зміни у виплаті пільг: з 2023 року починають діяти нові правила.

Раніше повідомлялося, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови.

Також, у Польщі навіть дешевше, але до Німеччини нам ще далеко: українцям показали ціну на фруктовий кошик.