Клієнт поскаржився на "ПриватБанк", який задля безпеки заблокував його картку через два тижні після зняття готівки за кордоном. Про випадок українець докладно розповів у відкликанні, яке залишив на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, що він знімав з карти готівку, перебуваючи за кордоном. Ймовірно, це послужило поштовхом для ПриватБанку і клієнту карту заблокували. Втім, це сталося через два тижні після зняття готівки. Клієнт обурився нагодою і заявив, що більше не бажає користуватися послугами банку.
"Ну що ж "коханий" Приватбанк, ти в черговий раз пробив дно… 15 років ми були разом, але напевно треба прощатись.
Чуєш Приват, ти був в топі років з 10 тому, але зараз вже не твій час. банк взяв та заблокував мені карту, з якої я зняв готівку за кордоном, зняття було ще два тижні тому (це було друге зняття готівки за 15 років)", - обурився інцидентом клієнт.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та відповіли шаблонною фразою, що дії спрямовані на протидію шахрайству. Клієнту порадили пройти верифікацію.
Раніше портал Знай повідомляв, тисячі гривень "випарувалися" з карти за лічені хвилини: клієнтка розповіла про кричущий випадок з ПриватБанком.
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "на біженцях заробляє": після піврічної окупації українці раділи життю на волі, але втрутився "ПриватБанк".