Наші читачі знають, що на сьогоднішній день українські банки мають проблеми, проте цього разу українець отримав незручності одразу від двох великих фінансових установ.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що українець скористався карткою "Ощадбанку" за допомогою банкомату "ПриватБанку" та через відключення світла банкомат "потух" на дуже важливому процесі - видачі готівки.
Про це стало відомо завдяки відгуку незадоволеного клієнта банкомату "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"1 листопада 2022 року по вул. Щербаківській у банкоматі Приватбанку я знімав 1000 грн з картки Ощадбанку. Вставив картку, ввів пін-код, вибрав послугу, вибрав суму і натиснув далі. Банкомат почав відраховувати в собі купюри (люблю цей звук шелесту) але тут раптом зникло світло, і мені виїхала тільки карта, гроші залишилися в банкоматі.
Оскільки причина невидачі грошей, за великим рахунком, сталася з вини агресора, Приватбанк я не вважаю винним. Проте, зателефонувавши до кол-центру Приватбанку я дізнався, що мені потрібно звертатися до відділення банку-емітента картки, тобто Ощадбанку. Ближче до вечора я написав заяву в Ощадбанку про повернення коштів. Чекатимемо…", - пише незадоволений клієнт банкомату "ПриватБанку".
Заради справедливості варто відзначити, що представники "ПриватБанку" відповіли українцеві: "У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, який випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи".
Раніше повідомлялося, що українцям обіцяють зростання зарплат у 2023 році, але гаманці товщі не стануть: як інфляція вплине на доходи.
Також, "Просто гидко...": у "Ощадбанку" пенсіонерам порадили їсти за рахунок своїх дітей.