У Києві таксист служби Bolt забризкав балончиком пасажирку з 6-річним сином. Після цього компанія заблокувала обліковий запис водія.

Про це повідомляє ТСН.

Керівник напряму замовлення поїздок компанії Bolt в Україні Сергій Павлик зазначив, що у разі отримання ушкоджень пасажир може звернутися до компанії Bolt за страховим відшкодуванням.

Фото: Київ Оперативний
Фото: Київ Оперативний

"Ми одразу заблокували обліковий запис водія і відключили його від платформи Bolt. Наразі ми з’ясовуємо всі деталі інциденту. Ми готові співпрацювати з поліцією та надати їй всю необхідну інформацію", - зазначив він.

Популярні новини зараз
Збито 5 з 37 ракет: експерт пояснив, чому ворожі атаки досягають цілі Мобілізаційні перевірки виходять на новий рівень: ТЦК залучить податкову Скасування осінніх канікул та навчання по суботах: в школах запроваджують нові правила Росія готує потужні масовані удари: під загрозою опиняться три міста
Показати ще

При цьому Павлик наголосив, що усі поїздки Bolt застраховані. Тому, якщо виникають подібні ситуації, пасажир може звернутися до компанії Bolt за страховим відшкодуванням.

"Ми просимо максимально детально зазначати обставини пригоди. Так, наприклад, повідомлення із розгорнутим описом ситуації грубого поводження з пасажиром є приводом для негайного блокування акаунта водія", - підсумував Сергій Павлик.

Варто нагадати, що у Києві таксист служби Bolt забризкав пасажирку та її 6-річнну дитину газовим балончиком після того, як вона відмовилася з ним їхати. Клієнтка таксі з дитиною не попередила водія про необхідність у салоні автокрісла. Це, за словами жінки, розлютило таксиста, спочатку він почав грубо лаятися, а потім застосував балончик.