Кияни продовжують обурюватися через певні обмеження, які ввели в громадському транспорті, щоб запобігти розповсюдженню коронавірусу.

Зокрема, їх обурює вимога заходити до тролейбусів виключно через передні двері, і люди вимагають її скасувати.

Відповідна петиція з’явилася на сайті електронних петицій КМДА.

«Ще у травні комунальний перевізник столиці прийняв рішення щодо посадки та висадки пасажирів тільки через передні двері, що не є правомірним, бо такі обмеження не передбачає жодна постанова КМДА чи Кабінету міністрів», - нагадує автор петиції Марко Будяк.

За його словами, «скупчення людей у вузькому проході на великих зупинках та вхід через фактично половину перших дверей, навпаки, створює чудові умови для розповсюдження COVID-19».

Популярні новини зараз
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Він також зазначив, що така вимога порушує права маломобільних громадян, яким не вдається потрапити до салону через закриті середні двері, де знаходяться пандус та майданчик для візка.

Також Будяк цікавиться, чому зазначені вимоги не діють в інших видах транспорту.

«Я вважаю, що таке свавілля комунального підприємства є відвертим порушенням прав громадян та фактично перетворює міський транспорт на пільговий атракціон, у той час як приватні перевізники продовжують заробляти на тисняві і не додержуються багатьох правил», - констатував киянин.

Нагадаємо, київські автобуси злякалися снігу і залишилися "вдома": на роботу - пішки

Як повідомляв портал " Знай.ua", батьки просять у Зеленського скасувати ЗНО і заборонити мобільні телефони в школах. Українці просять заборонити учням користуватися мобільними телефонами.

Також " Знай.ua " писав, що українці просять про субсидії для всього населення країни: "У кого дохід, що не перевищує 50 тисяч гривень". Українці просять призначити субсидії всьому населенню країни.