У Києві салон краси опинився в центрі вкрай неприємного інциденту: тут відмовилися обслуговувати клієнтку, коли дізналися про її національність.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Так, на своїй сторінці в Facebook Авігаль Юлія Лівшиць розповіла, що приходить в цей салон не в перший раз. До цього випадку все було добре, поки жінка випадково не отримала повідомлення, явно для неї не призначене.
"Я збиралася в салон на педикюр. У зв'язку з тим, що були затори і проїхати було неможливо, чоловік не встигав забрати дітей. І я вирішила, що прогуляємося, і підемо разом... незважаючи на те, що в салоні хлопчикам було нудно... вели вони себе дуже спокійно... пили воду... малювали... ходили знайомитися з собакою (собака господарів салону). Коли Лейві (2,5 роки, без ознак єврейства) підходив до кулера за водою, господар салону дуже був милий і люб'язний, запропонував допомогти. Коли Елік (5,5 років, ходить в кіпі) підійшов познайомитися до собаки, присів і вона вилизала йому ручки. Господиня салону з невдоволенням в голосі відправила собаку за стійку ресепшна. Елік трохи злякався такої реакції. Але в підсумку щасливий від спілкування з собакою підійшов до мене і розповів, яка хороша там собака"— - розповіла Юлія.
За її словами, через якийсь час син запитав у неї дозволу знову погладити собаку. У відповідь мама запропонувала йому запитати дозволу у власника тварини.
"Елік підходить до господаря: "Скажіть, будь ласка, а можна погладити собаку?" На що господар салону з підвищеним тоном і озлобленістю в голосі: "Не чіпай собаку!!!". І далі дав команду терміново вивести собаку на вулицю". - розповідає жінка і зазначає, що власник салону наспіх накинув куртку і вийшов з приміщення. І тут сталося найцікавіше.
"Через хвилину... дві... мені приходить повідомлення... припускаю, що робочий телефон салону знаходився у господаря і адресовано воно було менеджеру, а не мені. Але прийшло мені. "Юля єврейка! Не записувати!!!"" - розповіла жінка і уточнила, що салон називається "Да ладно" і знаходиться в Комфорт Тауні.
Керівництво спробувало зам'яти помилку і виправдатися в соцмережах, перекинувши провину на адміністратора.
Раніше портал Знай.uа писав про те, що
Також раніше портал Знай.uа писав, що
Також портал Знай.uа писав, що