У Києві затримали за крадіжку товару в супермаркеті співробітника податкової інспекції. Йому дуже терміново знадобилися засоби контрацепції і лубриканти. Він виніс їх з магазину в барсетці, але попався охоронцям, які і передали чоловіка поліції.

У нього в барсетці виявили презервативи і лубрикант з ароматом полуниці. Як з'ясувалося, даний чоловік Мариноха Василь Васильович 1984 року народження. Він працює в податковій поліції Києва.

Вкрадені засоби контрацепції він намагався винести через касу в барсетці. Загальна сума вкраденого склала 961 грн. після виявлення вкраденого товару охоронці супермаркету передали податківця поліції.

Дана новина насмішила користувачів. У коментарях з'явилися здогади, навіщо він скоїв крадіжку контрацептивів в такій великій кількості. Люди вирішили, що він готувався йти на килим до начальства або ж готувався їхати на перевірку. Знайшлися і ті, хто вирішив, що податківець посоромився купити такий «набір джентльмена».

В одном из супермаркетов Киева за кражу товара задержан гражданин Мариноха Василий Васильевич, 1984 года рождения. Как...

Популярні новини зараз
Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким
Показати ще
Geplaatst door Киев Оперативный op Zaterdag 19 september 2020

Нагадавши, Знай повідомляв, що українка поскаржилася на популярну торговельну мережу супермаркетів Billa. За її оцінкою, в цих магазинах регулярно наживаються на клієнтах за рахунок різноманітних схем, кращого залишає бажати і дотримання протиепідеміологічних норм.

Також Знай писав, що в Харкові вже близько тижня місцевий супермаркет забруднює вулицю потоком рідини невідомого походження.

Нещодавно Знай передавав, що український народний депутат Мар'ян Заблоцький на своєму Youtube-акаунті розповів про те, що супермаркети систематично обманюють людей, бо ціни на однакову продукцію можуть відрізнятися в різних магазинах, іноді в 2,5 рази.