У Києві затримали за крадіжку товару в супермаркеті співробітника податкової інспекції. Йому дуже терміново знадобилися засоби контрацепції і лубриканти. Він виніс їх з магазину в барсетці, але попався охоронцям, які і передали чоловіка поліції.

У нього в барсетці виявили презервативи і лубрикант з ароматом полуниці. Як з'ясувалося, даний чоловік Мариноха Василь Васильович 1984 року народження. Він працює в податковій поліції Києва.

Вкрадені засоби контрацепції він намагався винести через касу в барсетці. Загальна сума вкраденого склала 961 грн. після виявлення вкраденого товару охоронці супермаркету передали податківця поліції.

Дана новина насмішила користувачів. У коментарях з'явилися здогади, навіщо він скоїв крадіжку контрацептивів в такій великій кількості. Люди вирішили, що він готувався йти на килим до начальства або ж готувався їхати на перевірку. Знайшлися і ті, хто вирішив, що податківець посоромився купити такий «набір джентльмена».

В одном из супермаркетов Киева за кражу товара задержан гражданин Мариноха Василий Васильевич, 1984 года рождения. Как...

Популярні новини зараз
Ваша дата народження може передбачити, коли ви помрете: дізнайтесь свій таємний кармічний код "ПриватБанк" вводить нові правила: популярна послуга стане платною ТЦК масово мобілізують пенсіонерів у жовтні: кому варто готуватись Останні копійки відберуть: Ощадбанк змінив правила зняття готівки для пенсіонерів
Показати ще
Geplaatst door Киев Оперативный op Zaterdag 19 september 2020

Нагадавши, Знай повідомляв, що українка поскаржилася на популярну торговельну мережу супермаркетів Billa. За її оцінкою, в цих магазинах регулярно наживаються на клієнтах за рахунок різноманітних схем, кращого залишає бажати і дотримання протиепідеміологічних норм.

Також Знай писав, що в Харкові вже близько тижня місцевий супермаркет забруднює вулицю потоком рідини невідомого походження.

Нещодавно Знай передавав, що український народний депутат Мар'ян Заблоцький на своєму Youtube-акаунті розповів про те, що супермаркети систематично обманюють людей, бо ціни на однакову продукцію можуть відрізнятися в різних магазинах, іноді в 2,5 рази.