У Київському метрополітені виявили невідомі науці бактерії. Відповідні дані надали американські фахівці проекту MetaSUB, передає "Громадське".

Читайте Знай в Google News!

Відомо, що проект MetaSUB досліджує "мікробне населення" в метрополітенах усього світу. Фахівці беруть зразки зі стін, лавок, вагонів, автоматів та інших поверхонь метро, після чого результати відправляють на аналіз в лабораторію Нью-Йорка. Там дослідники прочитують отриманий генетичний матеріал.

В Україні даний проект запустили лише в 2017 році і діє він поки тільки в київському метро. Заміри "мікробного населення" відбуваються щорічно 21 червня. MetaSUB в нашій країні тримається тільки за рахунок волонтерів, оскільки вони зацікавлені в даних дослідженнях.

Популярні новини зараз
Вистачить на продукти й навіть комуналку: ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку Вистачить на хліб, поповнення рахунку та упаковку насіння: кому з 1 квітня додадуть до пенсії 500 грн Виїзд з України зміниться 18 березня: які нововведення чекають на всіх вже в понеділок Не виїде закордон ніхто: у Міграційній службі закликали українців до перевірок
Показати ще

Так, у дослідженні було виявлено, що від 10% до 80% геномів у зразках зі столичного метро — це мікроорганізми, які не вдається ідентифікувати за базами даних. Тобто це щось невідоме науці. З відомих науці бактерій в метро приблизно 80% - це мікроорганізми, які живуть на шкірі людини або в його дихальних шляхах і зазвичай не викликають хвороб. До речі, на станції метро "Контрактова площа" раніше знайшли геном чумної палички - як і в наземному транспорті Нової Зеландії та Нігерії.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що у київському метро встановлять нові турнікети, які не битимуть пасажирів стулками і зупинять " зайців".

Як повідомляв портал Знай.иа, харків'яни повстали проти перейменування метро.

Також Знай.иа писав, що журналіст розкрив " аферу "в київському метро:"змусили заплатити за банкет менеджерів Кличка".