Цей новий рік розпочався приємною новиною для жителів столиці – на диво, традиційно зростаючі суми в платіжках, мають поменшати. В середньому, кожна родина зможе зекономити близько 300 – 400 грн. Які саме послуги подешевшають та чи буде ця "акція" діяти на постійній основі, дізнавалися Знай.ua.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Знижку" шукайте в окремій графі: розмір змінюватиметься щомісяця
Зниження вартості передбачається як раз на "найкоштовніші" види послуг – опалення та гаряче водопостачання.
Підставою для такого коригування цін стало зниження ціни природного газу – саме його вартість є одним із ключових факторів ціноутворення і становить понад 80%.
Відповідний механізм здійснення коригування вартості послуг затверджений передноворічною постановою Кабміну № 1082, що була прийнята 24 грудня: "Деякі питання нарахування (визначення) плати за теплову енергію та послуги з централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води для споживачів у зв’язку із зміною ціни природного газу".
"Нарахування за грудень буде зменшено на 22-23 %, що дозволить нам зробити найбільший перерахунок в країні. В абсолютній цифрі кияни сплатять на 320 млн грн менше. Якщо говорити про середню платіжку, то це десь 300 – 400 грн", – повідомив на прес-брифінгу заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.
Як зазначив директор СП "Енергозбут" КП "Київтеплоенерго" Костянтин Лопатін, розмір перерахунку буде змінюватися щомісяця – в залежності від зміни ціни на природний газ.
Сума перерахунку буде позначена окремо в квитанції за грудень.
Скарги ігнорують: "Змушений звертатися на гарячу лінію Президента і Кабміну"
Незважаючи на "бонус", що має перепасти киянам цього місяця, жителі столиці продовжують масово скаржитися на умови "середньовіччя" в квартирах.
Тож, схоже, ситуація під час минулорічних зимових свят, що запам'яталися для сотень мешканців Києва "льодовиковим періодом" та відсутністю гарячої води, повторюється і цього року.
До Контактного центру 1551 теж продовжують надходити аналогічні скарги.
"ДЕ ОПАЛЕННЯ??? ДЕ ОПАЛЕННЯ??? ДЕ ОПАЛЕННЯ??? За що я плачу гроші??? Батареї холодні!! Грибок на стінах, через відсутність опалення!! В квартирі проживають діти та люди похилого віку!! Якщо МОЄ звернення буде ЗНОВУ ВКОТРЕ проігнороване батареї демонтуємо самостійно, без жартів!! Чому ви не вживаєте ніяких заходів на мої скарги??", – обурюється автор звернення № Ю-5 (5748655), зареєстрованого 8 січня.
Заяви надходять з різних районів міста: Подільського, Оболонського, Солом'янського та інших.
"Листопад, грудень, і 5 днів січня, відсутнє опалення по стояку на кухні. Проблему не вирішують!!! Прошу вирішити питання опалення! Змушений звертатися на гарячу лінію Президента і Кабміну", – скаржиться автор звернення №Л-43 (5748244), зареєстрованого 6 січня.
Тож чи дійсно кияни отримають "компенсацію" у кілька сотень гривень, стане відомо вже за кілька днів – у дні надходження квитанцій.