Цими днями стало відомо, скільки столиця України заробляє на вуличній рекламі та чому ця сума кожного року стає меншою. Про це пише
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк відзначається, за розміщення реклами в Києві відповідає комунальне підприємство "Київреклама", що підвладне Київській міській державної адміністрації. Зауважимо, що це підприємство є одним з небагатьох, яке значно поповнює бюджет міста.
Відтак, за 2019 рік підприємство розраховує заробити 216 млн 464 тис. грн. З них до бюджету повинно потрапити лише 104 млн 781 тис. грн. За 2018 рокі КП "Київреклама" заробило 246 млн 551 тис. грн, з них бюджет міста поповнився на 141 млн 482,4 тис. грн. А вже у 2017 році підприємство заробило 248 млн 593 тис. грн, поповнивши столичний бюджет на 156 млн 789 тис. грн.
Відтак, причиною того, що кожного року КП "Київреклама" заробляє все меше і менше, є реформа, яка розпочалася ще у тому ж 2017. З того часу у столиці було більше 12 тис. біл-бордів, сіті-лайтів та інших рекламних конструкцій, а зараз їх кількість скоротилася до 4 тис. 390 конструкцій. Щоправда, у зв'язку із таким значним зменшенням місці для розміщення, значно зросли ціни.
Також причиною зменшення заробітку на рекламі стало і те, що чимало комерційних посередників отримали ліцензії на розміщення реклами. Підкреслимо, що одна з таких фірм-посередників була пов'язана з колишнім народним депутатом Сергієм Березенко від Блоку Петра Порошенка.
Нагадаємо, популярний супермаркет у Києві окупувала родина гризунів "розміром з собаку".
Як повідомляв портал Знай.uа, харків'ян злякали жорстким креативом напередодні Хеллоуїна.
Також портал Знай.ua писав, запорожців просять не роздавати тварин перед Хеллоуїном.