TomTom у реальному часі оцінює щільність трафіку у відсотках додаткового часу в дорозі порівняно з ситуацією вільного транспортного потоку. Дані засновано на змінах швидкості трафіку на окремих ділянках дороги, що їх збирають водії та користувачі TomTom і партнерських сервісів, таких як Apple Maps.
Подпишись на наш Viber: новости, юмор и развлечения!
ПодписатьсяСтаном на сьогодні, TomTom публікував два звіти щодо трафіку Києва: за 2018 та 2017 роки. Так, за рік час середньої поїздки столицею збільшився на 2%. Таким чином у 2018 році Київ піднявся з 14-го на 13-те місце серед 403 міст світу, які моніторить TomTom. Про це йдеться на сайті Хмарочос.
Голова київської міської партійної організації «Рідна країна» Олександр Федоренко розповів, чому ми сьогодні маємо такі результати.
«Безумовно в столиці є критичні транспортні проблеми. У нас стоїть недобудований Подільський міст, який би суттєво міг вплинути на рух транспорту. Затори в столиці – це не лише марно втрачений час, а й людські життя: швидкі, пожежники, поліцейські теж змушені витрачати більше часу, щоб дістатись до місця виклику. Натомість влада будує пішохідний міст, щоб меру було де пофотографуватись.»
Політик розповів, що потрібно зробити, аби киянам стало жити комфортно.
«Сьогодні вкрай необхідно звільнити місто від маршруток і запустити громадський транспорт, який буде рухатись по окремій полосі за розкладом. Очевидно, що на метро до Троєщини поки грошей немає, тому потрібно налагодити рух міської електрички, яка сьогодні ходить із запізненнями, часто стоїть серед шляху по 10-20 хвилин, щоб пропустити товарні поїзди, а за стан вагонів Кличку і транспортному відділу столиці взагалі має бути соромно. Це можна було б зробити за дуже короткий період, але очевидно, що владі це не вигідно.»