Олег Нестеренко, клієнт Пенсійного фонду України, зіткнувся із жахливим обслуговуванням, і його історія привернула нашу увагу після того, як він поділився нею у Facebook.

Він розповів про свій негативний досвід спілкування з представниками фонду та про те, як співробітники фонду виявляють повну байдужість до проблем своїх людей.

Все почалося 18 грудня 2023 року, коли Олег подав заяву на призначення пенсії. Минуло п'ять тижнів, але жодної відповіді від фонду він не отримав. Пізніше він дізнався, що рішення з його питання було ухвалено вже наступного дня після подання заяви, але ніхто не спромігся його про це повідомити.

ПФУ. Фото: скрін youtube
ПФУ. Фото: скрін youtube

24 червня 2024 року, будучи на лікарняному, Олег знову звернувся до Сумського сервісного центру Пенсійного фонду. До цього він провів близько п'ятої години в лікарні, де понад три години лежав під крапельницею. У той день його стан був досить важким: нога була перебинтована, а правій руці стояла вазофікса.

Популярні новини зараз
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу
Показати ще

Незважаючи на це, він отримав номерок МФ 241 і зрозумів, що доведеться чекати ще довго, тому що на той момент обслуговували лише сотого відвідувача.

Олег звернувся до адміністратора з проханням дозволити йому пройти позачергово через погане самопочуття. Він показав їй перев'язані рани і розповів про свій стан, але отримав холодну відмову. За його словами, адміністратор виявила повну байдужість до його ситуації.

Оформлення пенсії, скріншот: YouTube
Оформлення пенсії, скріншот: YouTube

Коли Олег спробував отримати логін та пароль для доступу до персонального кабінету пенсіонера, йому знову відмовили, цього разу у грубій формі, заявивши, що це його проблеми.

Крім того, на початку липня йому двічі відмовили у прийнятті заяви на пенсійне посвідчення, незважаючи на те, що її пенсію було призначено ще 24 червня. Навіть коли заяву нарешті ухвалили, вона пролежала в офісі тиждень, перш ніж її відправили до Києва.

Найнеприємніше для Олега сталося пізніше. Опівночі йому зателефонували з Пенсійного фонду, а наступного дня о сьомій ранку представник фонду прийшла до нього додому і намагалася увійти до квартири без його запрошення. Це стало для Олега шоком і він сприйняв такий візит як грубе порушення особистих кордонів.

Оформлення пенсії, фото: Facebook
Оформлення пенсії, фото: Facebook

Але на цьому проблеми не закінчилися. Того ж дня співробітники фонду незаконно дзвонили його дружині та на його роботу, що Олег вважав за абсолютно неприпустиме.

Олег подав заяву на працівників сервісного центру ПФУ до Сумської обласної прокуратури. Представники фонду швидко "підчистили" коментар Олега і позбавили його права дізнатися про відповідь, однак у нас збереглися скріншоти його скарги.

Звернення обуреного клієнта у ПФУ / фото: скриншот Facebook
Звернення обуреного клієнта у ПФУ / фото: скриншот Facebook

Звернення обуреного клієнта до ПФУ / фото: скриншот Facebook
Звернення обуреного клієнта до ПФУ / фото: скриншот Facebook

Нагадаємо, обіцянки – не порожні: у ПФУ розкрили деталі субсидій на паливо, хто може отримати

Раніше ми писали про те, що деякі пенсіонери недорахуються частини пенсії: через що можуть зменшитися виплати

Крім того, Знай.ua повідомляв, чому 70% українців отримують пенсії нижче за рівень бідності: чи планують з цим щось робити