Чимало клієнтів українських банків стикаються з ситуацією, коли їхні рахунки або операції раптово блокуються без детальних пояснень. Однією з установ, що часто опиняється в центрі таких обговорень, є ПриватБанк.

Нещодавно ПриватБанк відповів на скаргу клієнтки, яка зіткнулася з блокуванням після актуалізації особистих даних у додатку "Приват24" та здійснення невеликого переказу. Установа пояснила, що всі платежі проходять додаткову перевірку в службі безпеки. Якщо операцію заблоковано, значить, її розцінили як високоризикову.

Відділення ПриватБанку
Відділення ПриватБанку

Клієнтка банку розповіла, що після актуалізації даних та відкриття нової картки UnionPay, вона здійснила переказ на суму 200 грн. Після цього їй було заблоковано додаток, можливість спілкуватися з оператором та здійснювати верифікацію за паспортом через низьку якість фото. Це викликало значні незручності та нерозуміння.

ПриватБанк пояснює, що критерії перевірки операцій не розголошуються навмисно, аби уникнути можливості обходу системи безпеки. Умови та правила користування банківськими послугами, включаючи можливість блокування рахунків при ризикових операціях, можна знайти на офіційному сайті установи.

Популярні новини зараз
Будуть "чорні" дні та обстріли: тарологиня розповіла про долю українських міст Українців обвішують навіть під під'їздом: три "базарні" методи обману З 1 жовтня платіжки за світло зміняться Пенсіонери з картками ПриватБанку можуть залишитись без грошей: у чому проблема
Показати ще

Водночас, клієнти вказують на потребу в більш прозорій комунікації з боку банку. Вони хотіли б отримувати чіткіші пояснення щодо причин блокування та інструкції для вирішення проблеми.

Нагадаємо, ПриватБанк припиняє безкоштовне обслуговування: за яку популярну послугу тепер братимуть гроші

Раніше ми розповідали, що Ощадбанк затримує розблокування арештованих рахунків: клієнти чекають тижнями

Також, Борги у колишніх, а кредитний ліміт знижують вам: ПриватБанк потрапив в черговий скандал