Клієнту заблокували картку через "підозрілий переказ".

На сайті відгуків про роботу банків Мінфін, клієнт ПриватБанку поскаржився, що через підозрілу операцію йому заблокували картку. Представник банку повідомив, що треба робити у такому разі.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Банк придумав історію з нібито підозрілим переказом коштів і заблокував рахунок, порекомендували звернутися до відділення банку, а оскільки я перебуваю за кордоном я не маю такої можливості. Виходить, щоб користуватися рахунком, я платив роками за кожен місяць, а тепер банк безкоштовно користується моїми коштами", - написав Володимир Присяжнюк.

Представник ПриватБанку відповів, що час від часу за рахунками клієнтів може бути здійснена спроба операції, яка потребує додаткового підтвердження.

Популярні новини зараз
Прийдуть з перевіркою до кожного: змінилися правила соціальних виплат Водійські права стануть недійсними: коли і чому варто отримати нові документи Туалет тепер під арештом: боротися з боргами вирішили забороною какати На вулиці вийдуть мобільні патрулі: за що масово штрафуватимуть українців
Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Саме для того, щоб Банк міг переконатися, що дані ваших рахунків не потрапили до рук шахраїв, необхідна операція, що підтверджує. В цьому випадку вам достатньо звернутися до нашого чату підтримки за посиланням pb.ua/chat для підтвердження вказаної операції.

Нагадаємо, що ПриватБанк блокує карти за зв'язок з іноземними банками: чому так.

Раніше ми повідомляли, що "Банк обмежений у можливостях": клієнти "Привату" скаржаться на "дірявий" захист від шахраїв.

Також стало відомо, що Приватбанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі. Повернути гроші на картку пообіцяли протягом 30 хвилин, але у підсумку термін збільшили до 120 днів.