Останнім часом клієнти Ощадбанку стикаються з труднощами при закритті кредитних карток, які їм були нав'язані при оформленні інших банківських продуктів. Банк вніс зміни до правил закриття карток, що робить цю процедуру більш складною та затяжною.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це йдеться в одній зі скарг на сайті Minfin, де можна лишати відгуки про діяльність банків.
Що змінилося:
-
Заявку на закриття картки тепер можна подати лише у відділенні банку.
Раніше це можна було зробити онлайн або через телефонний центр.
-
Для закриття картки необхідно надати більше документів.
Окрім паспорта та картки, тепер потрібно надати також довідку про відсутність заборгованості та розписку про прийняття банком заяви на закриття картки.
-
Банк може відмовитися закрити картку.
Якщо не буде надано всі необхідні документи або якщо на картці є заборгованість.
-
Процедура закриття картки може тривати до 30 днів.
Раніше картку можна було закрити протягом 5 днів.
Що робити, якщо вам нав'язали кредитку
Якщо сталось так, що працівники банку нав'язали вам кредитну карту, потрібно:
-
Звернутись до банку з письмовою заявою про закриття картки.
У заяві чітко вкажіть причину, чому ви хочете закрити картку, та посилайтеся на норми законодавства, які захищають ваші права як споживача.
-
Зберіть всі необхідні документи.
-
Перелік документів можна знайти на сайті банку або у відділенні банку.
-
Зверніться до юриста, якщо у вас виникли труднощі з закриттям картки.
Ви маєте право закрити будь-яку кредитну картку, яка вам була видана, незалежно від того, чи була вона вам нав'язана чи ні. Банк не може змушувати вас користуватися кредитною карткою, якщо ви цього не хочете.
Ви маєте право на отримання інформації про умови користування кредитною карткою, перш ніж її оформити.
Нагадаємо, що "Ощадбанк" попередив про важливе нововведення.
Як повідомляли раніше, нові тарифи на переказ коштів та оплату штрафів від Ощадбанку.
Як писав "Знай" раніше, українці знайшли управу на Ощадбанк, куди треба звертатися.